COMPARTIMENT STARE CIVILA
Atributii:
1. Procedează la întocmirea actelor de naştere;
2. Procedează la întocmirea actelor de căsătorie ;
3. Procedează la întocmirea actelor de deces ;
4. Transmite la sfârşitul fiecărei luni situaţiile statistice la Direcţia judeţeană de statistică, şi la S.P.C.L.E.P.;
5. Întocmeşte referatele şi dispoziţiile privind rectificarea actelor de stare civilă;
6. Păstrează şi ţine evidenta registrelor de stare civila, exemplarul I şi II, după caz, a lucrărilor de stare civilă ce le aparţin şi a certificatelor de stare civilă;
7. Se îngrijeşte de copierea registrelor de stare civila pierdute ori distruse parţial sau total, după exemplarul existent;
8. Efectuează menţiuni în registrele de stare civilă;
9. Eliberează extrase pentru uzul organelor de stat privind înregistrările din registrele de stare civilă la cererea organelor stabilite de lege;
10. Sesizează organele de politie şi participă la verificările ce se fac în cazul dispariţiei certificatelor de stare civilă în alb;
11. Se îngrijeşte de tipărirea imprimatelor şi formularelor auxiliare folosite în domeniul stării civile;
12. Atribuie codurile numerice personale;
13. Întocmeşte rapoarte, informări, situaţii statistice privind activitatea de stare civilă;
14. Ține evidenţa privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
15. Primeşte şi soluţionează cererile privind dobândirea sau schimbarea numelui pe cale administrativă;
16. Primeşte şi transmite , iar după aprobare întocmeşte acte de stare civilă prin transcriere;
17. Eliberează la cerere certificate de naştere, căsătorie sau deces conform legii;
Copyright© 2024 - PRIMARIA COMUNEI BERLISTE
Webdesign by
INFOGHID.